Klacht: Bussen te laat

op 19 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo, ik reis nu voor stage elke dag vanuit Venlo centraal station naar van der grintenstraat Venlo toe. Op de heenreis gaat dit eigenlijk bijna altijd goed. Maar op de terugweg is de bus echt altijd zoveel te laat dat ik mijn overstap met van mijn trein niet eens haal. Ik heb ook geprobeerd de bus vanaf de hakkesstraat te nemen maar dat is nog veel erger. Soms is dit overmacht dat begrijp ik, maar heb mijn overstap in de afgelopen 3 weken pas 2 keer gehaald. En ik loop 5 dagen in de week stage. Ik vraag me dan wel een beetje af hoe dat kan..

Ik en u kunnen waarschijnlijk niet veel veranderen aan t feit dat de bus elke keer te laat is en ik elke dag een half uur op t station moet wachten. Maar dan zijn jullie in ieder geval op de hoogte dat dit vrij vaak voorkomt en dat dat voor en anderen mensen heel erg vervelend is.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Teleurgesteldereiziger01, Niet leuk om te lezen dat de bus vaak vertraging heeft waardoor je de aansluiting op de trein mist. Zou je misschien aan kunnen om welke lijn het precies gaat en wat de vertrektijd is van de bus vanaf halte Grintenstraat in Venlo? Zodra ik deze info heb ontvangen maak ik er intern een melding van in de regio. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Teleurgesteldereiziger01

8 maanden geleden - Hallo, Wat een snelle reactie! Erg fijn dankjewel! Het gaat om lijn 3 richting Venlo station die vertrekt om 16:48 of 17:18. Mvg

Arriva

Heeft op 19 september 2017 om 20:40 geantwoord

Beste Teleurgesteldereiziger01,

Bedankt voor je toelichting.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio waar het verder uitgezocht en opgepakt zal worden. Uiteraard streven wij erna om zoveel mogelijk op tijd te rijden. Helaas kunnen we geen garantie geven op de exacte vertrektijden omdat het verkeer dit niet altijd toelaat. Onze chauffeurs zijn afhankelijk van drukte, eventuele opstoppingen door verschillende oorzaken of juist rust op de weg en in de bus. Met name tijdens de spits kan de aankomst- of vertrektijd iets afwijken van de aangegeven tijden die op de bushaltes staan aangegeven.Wil je van te voren weten of een bus op tijd rijdt of vertraging heeft zou je onze app kunnen downloaden. Daarin kun je de realtime gegevens van de bus zien en weet je precies hoeveel vertraging de bus heeft.

Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je snel verbetering.
Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam