Klacht: bussen rijden door

op 20 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

bij een bushalte was een bus al 2 keer doorgereden omdat de bus vol was. vervolgens stopt er een bus en stappen veel mensen uit. ik wil de bus instappen en er wordt gezegd de bus zit vol. ik zeg maar er stappen net allemaal mensen uit. de buschauffeur kijkt heel bood en zonder ook maar te antwoorden op mijn vraag word de deur dicht gedaan en rijdt weg. heel onbeschoft.

Meer bussen laten rijden op drukke momenten. zodat er niet 3 bussen achter elkaar doorrijden

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 december 2017 om 18:09 geantwoord

Beste Lpe,

We zien dat je vijf keer een klacht hebt geplaatst.

Ik zet je klacht intern door. Het is in de spits niet altijd mogelijk om extra bussen in te zetten, omdat we die vaak al inzetten op andere lijnen.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Lpe