Klacht: Bussen niet opdagen

op 02 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo,

Ik wil een klacht Indienen omdat ik al in 2 weken tijd al een paar keer heb meegemaakt dat er gewoon geen bussen komen opdagen.
Het maakt me namelijk vreselijk boos want als ik het aangeef aan de buschauffeur dan word er gezegd *ja er zijn werkzaamheden op de weg* maar dan denk ik sorry maar daar kan je rekening mee houden.
Het is nu 17.57 de bus zou in Zwijndrecht op het kort ambachtlaan om 17:30 komen en is gewoon verwijderd van het bord.
Misschien is et handig om via zo’n bord duidelijk aan te geven dat er iets aan de hand is of iets dergelijks.
Dan komen er geen mensen te laat op werk of staan na werktijd niet hun tijd te verdoen in een bushokje.

Ik reis al wat jaren met de bus nu word ik er wel erg geïrriteerd om.

Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden of meer et personeel in de gaten houden want dit kan niet.

Met vriendelijke groet.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Britney, Jammer om te lezen dat je in 2 weken tijd al een paar keer hebt ervaren dat de bus niet op is komen dagen. Ik begrijp je frustratie en dat je daar van baalt. Ik wil er graag intern melding van maken bij de teammanager zodat er op de punctualiteit van de buslijn gelet kan worden. Graag zou ik dan nog van je willen weten om welke buslijn het gaat waarmee je vandaag van Het Kort Ambachtlaan in Zwijndrecht om 17:30 uur had willen reizen. Zou je dat nog aan kunnen geven? Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 05 juli 2016 om 14:00 geantwoord

Hallo Britney,

Bedankt voor je aanvullende informatie. Aan de hand van deze gegevens zet ik je klacht door naar de teammanager in de regio zodat hij dit verder uit kan zoeken en binnen het team kan bespreken. We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

^DK
Webcareteam Arriva