Klacht: Bussen niet gekomen

op 08 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 oktober 2016 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Sally,

Niet leuk dat je vergeefs op de bus hebt staan wachten. Ik heb even voor je in het systeem gekeken. Deze geeft aan dat de bus om 13.09 en 13.39 uur bij de halte geweest is. Afgaande op het systeem zou lijn 306 dus gewoon gereden hebben. We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je ervaren hebt.

Met vriendelijke groet,
Dani?l Kooistra
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Sally.sa