Klacht: Bussen Krimpen aan den Ijssel

op 11 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Afgelopen zondag 10 juli kwamen 3 bussen niet opdagen. Ik heb gewoon 30 min staan wachten op de bus op de bussen die gewoon niet kwamen!

Als die bussen gewoon een keer op tijd op komen dagen!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Hoi Maaike, spijtig om te lezen dat er 3 bussen niet zijn op komen dagen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil het graag voor je uitzoeken. Zou je aan kunnen geven waar je stond te wachten, bij welke halte, hoe laat en welke lijn(en) niet bij de halte zijn geweest? Zodra ik deze informatie heb ontvangen ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is geweest afgelopen zondag. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 26 juli 2016 om 09:43 geantwoord

\"Ik wil het graag voor je uitzoeken. Zou je aan kunnen geven waar je stond te wachten, bij welke halte, hoe laat en welke lijn(en) niet bij de halte zijn geweest?

Zodra ik deze informatie heb ontvangen ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is geweest afgelopen zondag.\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Maaike_1998