Klacht: Bussen die veel te laat zijn.

op 13 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Dankzij weg werkzaamheden rijden de bussen telkens veel te laat in den bosch. De tijden en route is op internet ook niet veranderd. Hier door kon ik gisteren avond (koop avond in den bosch) dik een half uur langer op de bus wachten gelukkig heeft mijn moeder mij opgehaald. Het zou wel handig zijn als arriva de bus tijden zou veranderen zodat de bussen meer tijd hebben om van a naar b te komen.

Veranderen van de tijden op internet en de bussen meer tijd geven.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 jaren geleden - Beste Robin92, Uit jouw reactie begrijp ik dat je bus(sen) regelmatig te laat komen door de wegwerkzaamheden in/rondom Den Bosch. Om je klacht bij de juiste persoon te krijgen zou ik graag de volgende gegevens van je ontvangen: - Lijnnummer en richting van de bus. - Vertrekhalte en eventueel een tijdstip wanneer dit voor het laatst was. - Uitstaphalte. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Robin92

3 jaren geleden - De lijn nummers zijn 6,8 en 9 en het tijdstip is dagelijks de donderdag avond was het bus 8 die zo laat was maar bus 6 richting empel is ook telkens te laat.

Bericht van Arriva

3 jaren geleden - Beste Robin92, Bedankt voor de toelichting. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de betreffende regio zodat er op de punctualiteit van lijn 6, 8 en 9 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 09:23 geantwoord

Beste Robin92,

Omdat we geen reactie hebben ontvangen, wordt deze klacht gesloten.

^NT
Webcareteam Arriva