Klacht: Bussen die te vroeg weg rijden

op 04 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lijn 4 van valkenbur naar Maastricht zou vandaag eerder vertrekken dan normaal was gemeld bij ov 9292 ik had dat niet gezien maar omdat ik altijd 10 min van toevoren sta bij de bushalte was in principe geen probleem maar als de bus 2 min eerder vertrek dan wel . Daar stond ik dan om 9:50 bij de bushalte in berg aan terblijt en zag dat de bus net weg reed terwijl die om 9:52 moest vertrekken.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn wanneer de bussen op tijd zijn en niet te vroeg vertrekken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste Elisabet90, Wat balen dat je je lijn 4 hebt gemist. Bij welke halte was dit en wat was de normale vertrektijd? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Elisabet90

2 weken geleden - Dat was de bushalte bij berg en terblijt tegen over alles get. De bus vertrek normaal om 9:00uur vandaag was het gewijzigd naar 8:52 . Om 8:50 was ik bij de bus halte en toen was die al ver weg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 oktober 2017 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Elisabet90 ,

Dank je wel. Ik zie dat deze 8 minuten te vroeg is vertrokken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb je klacht daarom intern doorgestuurd, zodat dit besproken kan worden met de chauffeur.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Elisabet90