Klacht: Bussen die te vroeg komen

op 23 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het gebeurt zovaak dat de bus een paar minuten te vroeg komt, waardoor ik de trein mis. Het is nu al de zoveelste keer en ik heb hierdoor zelfs 2 keer mijn examen gemist. Als er bijvoorbeeld staat dat de bus om 09:15 uur komt, komt hij regelmatig om 09:12. Ik loop dan de deur uit en kijk gelijk uit op de bushalte en zie de bus er al staan. Rennen heeft geen zin meer want dat zien ze toch niet. Ik ben het echt beu en er zou echt wat moeten gebeuren want die drie minuutjes oke maar het komt mij ook regelmatig voor dat ie echt 5 min te vroeg is.

Wanneer de bussen gewoon komen op de afgesproken tijden.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 23 juni 2016 om 08:37 geantwoord

Beste Jennifer,

Balen dat je vaak ervaart dat de bus een paar minuten te vroeg vertrekt. Ik wil er graag intern melding van maken zodat er naar de punctualiteit van de bus gekeken kan worden. Ik zou graag de volgende informatie nog van je willen ontvangen om er een melding van te maken:
- In welke regio reis je?
- Om welke buslijn gaat het?
- Hoe laat wilde je opstappen? (De vertrektijd volgens de dienstregeling van de bus)
- Bij welke halte wilde je opstappen?
- In welke richting wilde je reizen?

Ik hoor graag van je zodat ik er intern melding van kan maken.

^MR
Webcareteam

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jenniferkouwenhoven