Klacht: Bussen die niet rijden of áltijd te laat komen

op 05 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Jannejjjj, Niet leuk om te lezen dat je iedere ochtend vertraging ervaart. Ik snap dat je daar van baalt. Helaas kan ik de foto niet bekijken en dus de vertrektijden van de bus niet inzien, sorry! Ik wil je klacht over de vertraging van lijn 370 graag intern doorsturen zodat er op de punctualiteit van de bus gelet kan worden. Kun je aangeven vanaf welke halte je reist en op welk tijdstip? Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 08:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jannejjjj,

Omdat we geen reactie hebben ontvangen, wordt deze klacht gesloten.
Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jannejjjj