Klacht: Bussen

op 20 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bussen waar ik van gebruik kan maken, die komen of te laat of ze vertrekken te vroeg, vandaag bijvoorbeeld; ik moest opstappen op de jos klijnenlaan te Sittard; ik wilde gaan voor de lijn 41, ik stond er om 7:47, maar heb de bus niet gezien, blijkbaar is deze te vroeg doorgereden aangezien deze pas om 7:51 mag doorrijden. Daarna pak ik de lijn 32, deze hoort te vertrekken om 8:13 deze kwam, zoals gewoonlijk, 10(!!) minuten te laat. Dit kan gewoon niet naar mijn mening …

Als de bussen vertrekken wanneer ze moeten vertrekken, want ik kom hierdoor te laat op mijn opleiding.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 december 2017 om 09:18 geantwoord

Beste Irving95,

In jouw reactie geeft u aan dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat je ervaart dat jouw bussen regelmatig te laat komen. Wij hebben jouw reactie over lijn 41 en 32 doorgestuurd naar de betreffende vestiging/afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Op basis van periodieke rapportages en analyses wordt door de regio gericht gewerkt aan verbetering. Vanzelfsprekend blijven er altijd onverwachte omstandigheden (bijvoorbeeld file of ongeval) die ervoor zorgen dat wij niet altijd precies volgens de dienstregeling kunnen rijden.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw (geplande) reizen met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.

^SH
Webcare Arriva

Heeft op 20 december 2017 om 10:29 geantwoord

Lijn 32 is vrijwel elke dag te laat. Vandaar dat ik de 41 pak, maar als deze te 8/9 minuten te vroeg vertrekt, is dit niet de bedoeling, heeft dus denk ik persoonlijk niks met file of ongevallen te maken.

Alle klachten die gemeld zijn door Irving95