Klacht: Bussen

op 22 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Fijgan, Wat vervelend dat de bus altijd te laat komt. Heb je voor mij je vertrekhalte en eindhalte? Op welke dagen en tijden is dit gebeurd? Dan kan ik de klacht doorzetten naar de regio, zodat dit besproken kan worden. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Fijgan

3 maanden geleden - Mozartstraat Roermond , naar Station Roermond. Dit gebeurt mij erg vaak , als mijn bus vertraging heeft haal ik mijn trein nooit omdat die precies op elkaar aansluiten. Heb ook vaak discussies gehad op school hierdoor door het te laat komen, ik moet reizen naar school. En als ik een bus eerder pak zit ik een halfuur op het station te wachten elke dag wat erg vervelend is. Ik moet erg vroeg opstaan voor school door het reizen en door een bus eerder te pakken moet ik nog eerder opstaan. Vind dat niet zo plezierig

Arriva

Heeft op 24 augustus 2017 om 06:41 geantwoord

Goedemorgen Fijgan,

Bedankt voor de informatie. Ik heb je reactie doorgestuurd naar de regio. Daarnaast heb ik onze vervoersdeskundige ingelicht zodat het wellicht kan worden meegenomen in de nieuwe dienstregeling per december 2017.

Zou je nog kunnen aangeven in welke richting je reist met de trein?

^SM
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Fijgan