Klacht: Busschauffeur

op 18 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wij hadden de 801 vanuit de efteling richting centraal station tilburg om 20:25. Echter vertrok deze bus om 20:24. Op dit moment kwamen wij aangelopen maar de busschauffeur reed weg, knikte nee en zwaaide. Dit heeft ons veel tijd gekost qua reizen omdat wij naar roosendaal moesten. Hopelijk kunt uw er in het vervolg voor zorgen dat u chauffeurs wat vriendelijker tegen u klanten zijn en gewoon op tijd vertrekken en niet te vroeg.

Met vriendelijke groeten,

Damian de Jaeger
Amine Airad
Gianni Vergouwen

Als de bus optijd vetrekt en niet te vroeg. Vertraging is nog te begrijpen maar dit slaat nergens op wat er in deze situatie gebeurd is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Goedenavond Damian, Balen dat je niet met de bus van lijn 801 mee kon. Excuses hiervoor! Wel wil ik je adviseren om ongeveer 5 minuten voor vertrek van de bus, volgens de dienstregeling, bij de halte aanwezig te zijn zodat je er zeker van bent dat je altijd met de bus mee kunt. Dit omdat de tijden in de dienstregeling bij benadering zijn en de actuele aankomst-/vertrektijden licht (1 ? 2 minuten) kunnen afwijken. Groet, ^JE

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 juli 2016 om 12:28 geantwoord

Groet,
^JE

Alle klachten die gemeld zijn door Damian de jaeger