Klacht: Busschauffer had pauze

op 05 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen rond 9:00 stapte in bij school de bus in in de chauffeur deed zo snel de deur dicht ik zat bijna tussen de deur ik gaf aan dat een vriendin van mij nog mee wou die kwam al aangelopen. Zijn antwoord hierop was pech ik heb pauze die studenten van tegenwoordig. Meneer gaf heletijd aan ik heb pauze ik heb pauze. Het rijgedrag van deze meneer was absurt en gevaarlijk. En dit alleen omdat meneer pauze had.. Belachelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Hallo Britt, Bedankt voor je bericht. Zou je mij nog aan kunnen geven om welke buslijn, halte en bestemming het hier gaat? Dan kan ik je melding doorzetten naar de teammanager in de regio. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Britteekels

8 maanden geleden - De bus reed van koning Willem 1 collega in denbosch naar het centraal station in denbosch ik weet helaas niet het nummer van de bus want ik neem deze bus nooit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 06 juli 2016 om 06:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Britt,

Bedankt voor de toelichting. Jammer dat je het lijnnummer van de bus niet meer weet maar ik heb even in de reisplanner gekeken en ik kom bij lijn 639 uit. Ik heb je melding intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat dit voorval besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Britteekels