Klacht: busschaufeur

op 18 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ging vandaag 18juni 2016 in de bus
(BUS 105 RICHTING PUTTE NUMMER 8972 OM 14.55 OPGESTAPT IN HOOGERHEIDE RAADHUISTRAAT) en ik wilde mijn bestelling ophalen van mijn ov. Het blauwe apparaat in de bus deed het niet dus was ik verplicht om extra geld uittegeven aan de bus terwijp er geld op mijn ov staat. Ik ben hiermee naar de buschaufeur gegaan en moest dan een kaartje van 3.70euro kopen. Ik gaf hem 4euro en hij gaf me 30cent terug. Ik ging weer zitten met mijn kaartje en ik word terug geroepen dat ik geen 4euro had gegeven. Terwijl dat wel zo was. Iemand anders heeft het van te voren nog nagekeken. De busschaufeur wilde zijn fout niet toegeven. En ik moest nog eens extra betalen!!
En de busschaufeur was onbeleefd.

-Het blauwe ding in de bus het doet-doet die het niet dan jammer en mag de persoon doorlopen het is niet de persoon zijn schuld dat dat niet werkt. De buscchaufer moet ermaar voor zorgen dat allesbij de bus het doet.
-extra geld moeten betalen dus graag terug of iniedergeval een deel.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

11 maanden geleden - Goedemiddag Rowdy, Uit je melding begrijp ik dat het OV-oplaadpunt niet functioneerde in de bus van lijn 105 en dat je hierdoor een kaartje moest kopen. Tijdens het kopen van het kaartje heb je vervolgens een mindere ervaring gehad. Ik heb je melding doorgestuurd zodat deze situatie verder kan worden onderzocht. Wel wil ik aangeven dat het OV-oplaadpunt alleen mag worden bediend nadat er een geldig vervoerbewijs is aangeschaft. Dit kan door een kaartje te kopen bij de chauffeur/chauffeuse of middels inchecken. Indien je teveel hebt betaald voor je reis kun je een verzoek tot restitutie indienen. Dit kun je doen via het contactformulier op http://bit.ly/209OoYU. Door onderhoudswerkzaamheden is dit formulier tijdelijk niet beschikbaar. Groet, ^JE

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 juni 2016 om 09:40 geantwoord

Wel wil ik aangeven dat het OV-oplaadpunt alleen mag worden bediend nadat er een geldig vervoerbewijs is aangeschaft. Dit kan door een kaartje te kopen bij de chauffeur/chauffeuse of middels inchecken. Indien je teveel hebt betaald voor je reis kun je een verzoek tot restitutie indienen. Dit kun je doen via het contactformulier op https://bit.ly/209OoYU.

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door rowdygoosen