Klacht: Busrit stopt als eindstop bij andere halte of komt niet opdagen

op 06 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Afgelopen middag ben ik vanaf Rotterdam zuid richting huis (streefkerk) gegeaan ik nam de 190 ik wist dat deze een andere route zou hebben maar niet dat deze al in Alblasserdam zou stoppen, dit was het ergste nog niet. IK WERD GEDROPT bij een halte (ik dacht rijnstraat) met de boodschap te wachten op bus 90 maaar…. DE 90 BUS KWAM NIET BIJ DEZE HALTE. IK BEN ZEER ONTEVREDEN . Vanochtend nog heb ik 2 UUR STAAN WACHTEN OP EEN BUS DIE NIET KWAM OPDAGEN. het is te hopen dat NA dit weekend is opgelost.want vele mensen hebben hier last van. Ps pendel bussen zij drama
Groet een hele boze klant

Laat de sneldienst 190 in streefkerk beginnen en eindigen i.p.v. in Alblasserdam
Pas de site aan want dit is nergens terug te vinden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 06 oktober 2017 om 20:54 geantwoord

Beste EDdejong,

Spijtig om te lezen dat dit je ervaring is geweest vandaag. Ik kan me goed voorstellen dat je baalt.

Ik heb onze website bekeken en ik begrijp dat je aangeeft dat het niet duidelijk staat aangegeven. Je klacht heb ik daarom meteen intern doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Ik hoop dat het snel duidelijker wordt en dat het na het weekend is opgelost.

Excuses voor het ervaren ongemak! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door EDdejong