Klacht: Buslijn vervallen

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hoe kunnen jullie een buslijn weg halen als er hier school gaande kinderen mee naar school moeten. Dat jullie zeggen er moet over gestapt worden moet wel deze lijn beschikbaar zijn, meestal in deze al vol en kunnen de kinderen niet meer mee. Doe hier iets aan en niet zeggen we moeten eraan wennen want dat ik bullshit. Deze lijn in meer dan 30 jaar geweest wel vaker van nummer veranderd maar bleef deze route wel rijden. Kijk eens wat vaker als er in en uitgecheckt wordt waar dit in en hoe laat dan weten jullie hoe druk deze lijn is en zeker ook hoe nodig deze lijn is. Ben hier erg kwaad over. Heb een dochter die gehandicapt is en afhankelijk van deze lijn. Zij kan niet een andere lijn pakken en dan weet ik hoever lopen

Ik ben tevreden als de oude regeling weer is

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 15:57 geantwoord

Beste Marion zimmermann,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou en je kinderen is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Marion zimmermann