Klacht: buslijn 44

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De dienstregeling is aangepast met als gevolg dat leerlingen na schooltijd in Rhenen aankomen om 5 minuten over heel en de bus, die 1 keer per uur rijdt, vertrokken is om heel. Hierdoor moet iedereen 55 minuten wachten

Als de bustijd aansluit op de trein uit Veenendaal, die aankomt om 13.05, 14.05, 15.05, 16.05, 17.05

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 12:03 geantwoord

Beste erna-kids,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door erna-kids