Klacht: Buslijn 377

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo

Sinds de nieuwe regeling komt dr bus 377 naar roermond niet meet om half 7 en doordat kom ik altijd te laat op school. Dat bind erg nergens op slaan dat die weg is gehaalt , er waren best veel mensen die daar instapte. Die naar venlo komt wel om het half uur hoezo die wel ??

Als ik meer weer of die terug komt om half 7

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 10:01 geantwoord

Beste Lotte,

Uit jouw reactie is gebleken dat de dienstregeling niet aansluit op jouw wensen. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Arriva streeft er naar oplossingen te vinden waar zoveel mogelijk reizigers van kunnen profiteren. Daarom worden alle klantreacties door ons verzameld en betrokken in de evaluatie van de dienstregeling. Wij hebben jouw reactie over lijn 377 doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden.
Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Voor nu kunt u op onze website www.arriva.nl een alternatief reisadvies opvragen.

^Zoë
Arriva Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Lotte.vd.heiden