Klacht: buschauffeurs weigeren kinderen mee te nemen bij plotseling weigeren ov kaart

op 18 oktober 2016 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn dochter werd geweigerd door de buschauffeurs nadat gebleken was dat haar ov chipkaart een knikje had en niet werkte. zij moest de bus verlaten waardoor zij niet meer naar huis kon gaan. Als moeder was ik niet in de gelegenheid haar op te halen dus ik moest een beroep op iemand doen. Ik was hier verontwaardigd over, heb direct gebeld met de klachten telefoon van connexxion en mijn klacht gemeld. De mevr. was vriendelijk maar legde mij uit dat dit een persoonlijk geval was, maw de meeste buschauffeurs hier niet moeilijk over zouden doen.. Ik vraag mij af wat er gebeuren kan als men dit snachts weigert en een meisje van 14 in het donker staat en haar mobieltje leeg is .. er zal maar wat gebeuren.

ik zou tevreden zijn als men verplicht zou stellen dat buschauffeurs kinderen tot en met 16 jaar hoe dan ook thuis brengen met een DUIDELIJK DEFECTE ov chipkaart! Laat ze niet in de kou staan

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjoleinvandijkje