Klacht: Buschauffeur zeer onvriendelijk

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmiddag (15.52) stapte ik op lijn 51 van Dokkum naar Leeuwarden station. Omdat de bus vertraging had zou ik mijn volgende bus misschien net niet halen. Dit terwijl er eigenlijk een kwartier speling tussen de 2 lijnen zat en ik dus een kwartier had om over te stappen. Toen ik merkte dat het erom ging spannen ben ik naar de buschauffeur gelopen en heb ik gevraagd of er een mogelijkheid was contact op te nemen met lijn 320 zodat ik daar wellicht nog op kon overstappen. De buschauffeur wilde echter niet meewerken en gaf aan niet harder te kunnen, wilde geen contact opnemen met de andere lijnbus. Erg klantonvriendelijk en niet meewerkend als je het mij vraagt. Ik kan me voorstellen dat hij niet harder kan maar wellicht had de andere buschauffeur wel even 1 minuut willen wachten ik verband met de vertraging van lijn 51. Toen we vervolgens bijna op station Leeuwarden aankwamen passeerden we lijn 320, dit zagen we beide op ruime afstand. Hierbij aangegeven of ik misschien op de plek uit mocht stappen zodat ik snel kon overstappen naar lijn 320. Ook hier wilde de buschauffeur niet aan meewerken. Erg jammer!

Feedback geven aan buschauffeur over niet flexibele houding en onvriendelijkheid, cursus klantvriendelijkheid.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 december 2017 om 17:42 geantwoord

Beste Nina1992,

Ik begrijp uit je klacht dat de chauffeur erg onvriendelijk was en totaal niet meewerkte. Jammer om te lezen dat het zo is gegaan! Vervelend dat je hierdoor een overstap niet hebt gehaald. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio zodat dit met de chauffeur besproken kan worden. Excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,
^Jimmy