Klacht: Buschauffeur weet weg niet 11-10-2017

op 11 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De buschauffeur van Lijn 14 richting Assen station had geen idee welke route hij nam leek het. Ging linksaf waar hij rechts moet, ging op een gegeven moment een deel van de route de verkeerde kant op en uiteindelijk heeft een andere reiziger geholpen met de route aangeven. De bus had om 07:30 op Assen station moeten zijn maar dit is bijna een kwartier later geworden.

Het zou fijn zijn als buschauffeurs die wellicht nieuw zijn op een traject in ieder geval weten welke richting ze op moeten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 11 oktober 2017 om 08:57 geantwoord

Beste Derwan,

Ai! Balen dat je doordat de buschauffeur de route van de bus niet goed wist, een kwartier te laat op het station bent gearriveerd. Hopelijk ben je niet te laat voor een afspraak gekomen! Ik stuur je reiservaring van vanochtend intern door naar de regio zodat de situatie besproken kan worden. Ik ben wel blij om te lezen dat uiteindelijk een reiziger de buschauffeur heeft geholpen om hem de juiste route te wijzen.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Derwan