Klacht: Buschauffeur weet weg niet 11-10-2017

op 11 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De buschauffeur van Lijn 14 richting Assen station had geen idee welke route hij nam leek het. Ging linksaf waar hij rechts moet, ging op een gegeven moment een deel van de route de verkeerde kant op en uiteindelijk heeft een andere reiziger geholpen met de route aangeven. De bus had om 07:30 op Assen station moeten zijn maar dit is bijna een kwartier later geworden.

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als buschauffeurs die wellicht nieuw zijn op een traject in ieder geval weten welke richting ze op moeten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 11 oktober 2017 om 08:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Derwan,

Ai! Balen dat je doordat de buschauffeur de route van de bus niet goed wist, een kwartier te laat op het station bent gearriveerd. Hopelijk ben je niet te laat voor een afspraak gekomen! Ik stuur je reiservaring van vanochtend intern door naar de regio zodat de situatie besproken kan worden. Ik ben wel blij om te lezen dat uiteindelijk een reiziger de buschauffeur heeft geholpen om hem de juiste route te wijzen.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Derwan