Klacht: buschauffeur wacht niet

op 16 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zat vanochtend te wachten op stadsbus 4 richting merenwijk, vanaf leiden centraal die normaal gesproken om 9:40 hoort te vertrekken. Door vertraging kwam de bus 3 minuten te laat aan en blijkbaar had de buschauffeur haast, want ik kreeg letterlijk geen 2 seconden om erheen te lopen. Terwijl ik opstond reed hij weg en daardoor heb ik nu een zeer belangrijke afspraak gemist.
Overigens was ik niet de enige. Er was er ook nog een dame op leeftijd die met haar rollator bij de bus probeerde te komen. U kunt ervan uitgaan dat zij haar ritje dus ook heeft moeten missen.

Ik ben tevreden als deze buschauffeur hierop persoonlijk wordt aangesproken en als dit dus in het vervolg niet meer gebeurt! Het is al vervelend genoeg om vertraging op te lopen maar om dan ook nog eens die bus te missen door een ongeduldige chauffeur. Ik vind het schandalig.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 16 juni 2016 om 10:59 geantwoord

Beste Ruby,

Wat jammer om te lezen dat jij en de dame op leeftijd niet met de bus mee konden. Ik begrijp dat je daar van baalt. Ik heb er intern melding van gemaakt bij de teammanager in de betreffende regio zodat er hoor en wederhoor toegepast kan worden.

Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd die je ervaren hebt. Hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering!

^MR
Webcareteam Arriva