Klacht: Buschauffeur stopt niet voor wachtende jongens

op 24 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Drie jongens, 13 jaar, op jongerentour. Met trein van Eindhoven naar Etten-Leur. Daar, bij station, nog 1 uur op de bus wachten die hen zo dicht mogelijk bij Bosbad Hoeven zal brengen. Het is zondag, dus ze weten dat ze nog zo’n 17 minuten moeten lopen van betreffende bushalte naar zwembad Splash.
Na 1 uur rijdt de bus hen “hard” voorbij!
Jongens besluiten dan 6 km te lopen. Alternatief is nl weer 1 uur wachten!
Klacht: chauffeur is niet gestopt om hen mee te nemen!

Ik ben tevreden als aan bovenstaande serieus aandacht wordt besteedt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Beste Patricia, Spijtig om te lezen dat de chauffeur de jongens voorbij is gereden. Begrijpelijk dat je hiervan baalt en de jongens ook natuurlijk. Hebben ze uiteindelijk nog wel de kans gekregen om te gaan zwemmen? Zou je misschien aan kunnen geven welke lijnnummer de jongens voorbij is gereden, bij welke halte en hoe laat? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je klacht intern door aan de vestiging waar het verder wordt uitgezocht. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Patricia vasn Baak

5 maanden geleden - Beste Arriva Webcareteam, Wat een aardige reactie. Wij willen het hierbij laten. Onze jongens hebben nog wel kunnen zwemmen en vonden de wandeling van ruim 1 uur niet zo erg. Dank en hopelijk niet tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, Patricia van Baak

Arriva

Heeft op 02 augustus 2016 om 05:49 geantwoord

Goedemorgen Patricia,

Bedankt voor je reactie. Graag gedaan. Ik wens je een fijne dag vandaag!

(\"Wat een aardige reactie. Wij willen het hierbij laten. Onze jongens hebben nog wel kunnen zwemmen en vonden de wandeling van ruim 1 uur niet zo erg.
Dank en hopelijk niet tot een volgende keer.\" Klacht wordt afgesloten.)

^DK
Webcareteam Arriva