Klacht: Buschauffeur stopt niet

op 13 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Maandag 11september iets na 10 uur smorgens staat mijn dochter bij bus halte nieuweweg westerbeek klaar om in bus te stappen omdat lijn 292 ernaar komt. Wat gebeurt er de buschauffeur ziet haar maar rijdt door!!!!! Het gevolg dat mijn dochter te laat op school zou komen!! Mijn man heeft haar naar school moeten brengen om dat te voorkomen. Maandag moet ze weer op datzelfde tijdstip opstappen en is bang dat de bus weer niet stopt.!! Dit mag toch niet!

Als de buschauffeur stopt en haar meeneemt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 september 2017 om 13:48 geantwoord

Goedemiddag Romyvanvegchel,

In je melding geef je aan dat dat de bus van lijn 292 op 11 september de halte Westerbeek, Nieuweweg voorbij is gereden. Hierdoor is je dochter te laat op school gekomen. Dit is niet leuk om te lezen. Ik heb je melding doorgestuurd zodat dit voorval op basis van hoor- en wederhoor met de chauffeur te bespreken. Excuses voor het ontstane ongemak! Overigens adviseren wij onze reizigers om altijd duidelijk aan te geven met de bus mee te willen.

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Romyvanvegchel