Klacht: Buschauffeur speelt met telefoon

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De buschauffeur op lijn 95 zat vanmiddag met zijn telefoon te spelen onder het rijden daar door slingerde hij ook dat vind ik er gevaarlijk en vooral als de bus vol zit. dit was vanmiddag om 16.28 van oostergoplein Leeuwarden naar hoek terkaple 17.03

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de buschauffeur er op aangesproken word

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 18:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jellevdleij,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie over de chauffeur van lijn 95 vanmiddag hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Met vriendelijke groet,
^SH
Webcare Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Jellevdleij