Klacht: Buschauffeur rijdt spiegel van auto eraf

op 01 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zit in de lijn 136 van de Efteling naar Tilburg centraal. Nog in kaatsheuvel rijdt de chauffeur zo asociaal hard en let zo slecht op dat hij een spiegel van een geparkeerde auto eraf rijdt. Vervolgens zegt een man er iets van in de bus en wordt de chauffeur boos op deze man. Verder rijdt deze chauffeur de gehele rit belachelijk hard en onoplettend!

Wanneer deze chauffeur op zijn minst een officiële waarschuwing krijgt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 maanden geleden - Beste Annelie, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over het rijgedrag van ??n van onze chauffeurs. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses voor het ervaren ongemak die je tijdens deze rit hebt gehad. Zou je nog aan kunnen geven hoe laat je bent ingestapt? Dan geef ik melding intern door naar de vestiging waar het verder wordt uitgezocht. Met vriendelijke groet, ^LH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 09 augustus 2016 om 08:19 geantwoord

\"Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over het rijgedrag van ??n van onze chauffeurs. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses voor het ervaren ongemak die je tijdens deze rit hebt gehad.

Zou je nog aan kunnen geven hoe laat je bent ingestapt? Dan geef ik melding intern door naar de vestiging waar het verder wordt uitgezocht.\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Abouwhuis