Klacht: Buschauffeur rijd onbeschoft verder na paar keer zwaaien lijn 54 stiens leeuwarden 20:08uur

op 16 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lopend naar de halte 50m verderop kwam de bus eraan. Mijn vriendin en ik zwaaien en rennen naar de halte. Chauffeur zag het, keek de andere kant op, doen alsof hij het niet zag, nota bene mensen uit de bus laten en vlak voor wij aankomen weg rijden.. Dit was lijn 54 rond 20:08 in het dorp van stiens.. zulke onbeschoft chauffeurs zou Arriva niet in zijn bus moeten hebben..

Notitie of ontslag van de chauffeur

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Hendrik-058, Wat balen dat chauffeur jullie niet liet instappen in de bus. Bij welk halte was dit? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:15 geantwoord

Beste Hendrik-058,

Helaas hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij zullen de melding dan ook afsluiten. Indien je toch nog een melding wil maken kun je terecht op onze site om dit formulier in te vullen:

^SH
Webcareteam Arriva