Klacht: Buschauffeur lijn 1 Lelystad

op 07 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw,

Ik wil graag een klacht indienen over een ritje wat mijn moeder dagelijks aflegt. Het gaat om de lijn 1 naar het Lelycentre in Lelystad op donderdag om 13:15. Deze donderdag kwam mijn moeder in tranen en in paniek thuis, waardoor ik mij genoodzaakt voel om dit toch te melden. Zij werd uitermate slecht behandeld door één van jullie buschauffeurs. Ze werd zelfs bedreigd dat ze opgehaald zou worden door een handhaving. Omdat ik mijn moeder ken weet ik dat zij NIEMAND een vlieg kwaad doet en deze situaties haar volledig overstuur maken. Ik vind dit echt niet kunnen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat er excuses word aangeboden voor die schofterige gedrag tegen een vrouw van 60 jaar die nooit iemand kwaad doet en alleen maar het goede ziet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Esrax, Jeetje, dat is niet leuk om te lezen. Ik begrijp uit je verhaal dat het een nare ervaring was voor je moeder. Kun je aangeven wat er precies is voorgevallen? Graag ook de halte waar je moeder is opgestapt en wat haar eindhalte was. Dan kan ik je klacht doorzetten naar de regio zodat dit besproken kan worden met de chauffeur. met vriendelijke groet, ^JK Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 08:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Esrax,

Omdat we geen reactie hebben ontvangen, wordt deze klacht gesloten.
Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Esrax