Klacht: Buschauffeur lijn 1 Lelystad

op 07 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste heer/mevrouw,

Ik wil graag een klacht indienen over een ritje wat mijn moeder dagelijks aflegt. Het gaat om de lijn 1 naar het Lelycentre in Lelystad op donderdag om 13:15. Deze donderdag kwam mijn moeder in tranen en in paniek thuis, waardoor ik mij genoodzaakt voel om dit toch te melden. Zij werd uitermate slecht behandeld door één van jullie buschauffeurs. Ze werd zelfs bedreigd dat ze opgehaald zou worden door een handhaving. Omdat ik mijn moeder ken weet ik dat zij NIEMAND een vlieg kwaad doet en deze situaties haar volledig overstuur maken. Ik vind dit echt niet kunnen.

Ik wil graag dat er excuses word aangeboden voor die schofterige gedrag tegen een vrouw van 60 jaar die nooit iemand kwaad doet en alleen maar het goede ziet.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste Esrax, Jeetje, dat is niet leuk om te lezen. Ik begrijp uit je verhaal dat het een nare ervaring was voor je moeder. Kun je aangeven wat er precies is voorgevallen? Graag ook de halte waar je moeder is opgestapt en wat haar eindhalte was. Dan kan ik je klacht doorzetten naar de regio zodat dit besproken kan worden met de chauffeur. met vriendelijke groet, ^JK Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Esrax