Klacht: Buschauffeur leverd gevonden telefoon niet in

op 03 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn dochter zat woensdag 28 sep in de bus 315 van Groningen naar Hereveen om 16:17
Daar heeft ze haar telefoon op de stoel laten liggen
Direct daarna , toen zij was uitgestapt , pakte een medepassagier haar telefoon en gaf het aan de schauffeur
Dit weten we omdat er nog een medepassagier was , die bij mijn dochter in de klas zit ..dit alles heeft gezien
Hij stelde mijn dochter die avond gerust , via Facebook dat haar telefoon niet langer kwijt was wand de bus schauffeur had de telefoon immers
Die zelfde middag heeft ze ook bij arivva een melding gedaan dat ze haar telefoon kwijt was , en alles wat daar bij hoort
Nu is het zo ….. dat ik na meerdere telefoontjes ,van twee euro cent per minuut
Geen steek verder ben
De telefoon zou die zelfde middag moeten ingeleverd zijn bij de Arriva store in Hereveen
Niemand weet waar die telefoon is …ik wel….
Gelukkig weet mijn dochter ook hoe die schauffeur er uitzag

We zijn nu bijna een week verder, en nog steeds geen telefoon
Mijn dochter is vanmorgen nog 3okt in de store geweest om te vragen naar haar telefoon
Neeeee je krijgt een mail als hij er is
Hij moet er zijn . Maar waar
Mijn eis is dan ook dat ik mijn dochter haar telefoon in de zelfde staat terug ontvang , voor het weekend
Zoniet dan moet ik de politie inschakelen ivm diefstal
AB

Wanneer mijn dochter haar telefoon terug heeft

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste, Niet leuk om te lezen dat een chauffeur de telefoon van je dochter heeft, maar nog niet heeft ingeleverd. Ik kan me voorstellen dat je hier boos over bent. Ik heb je melding doorgegeven aan de leidinggevende in de regio zodat er uitgezocht kan worden wie de chauffeur is. Zodra ik meer informatie heb dan hoor je het meteen van mij. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Goedemorgen, De telefoon is zeer waarschijnlijk op de vestiging in Heerenveen ingeleverd en niet bij de Store. Heb je voor mij je telefoonnummer? Dan kan de teammanager telefonisch contact met jullie opnemen. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:06 geantwoord

We kunnen niet vliegen ;) Ik heb je nummer om 10.51 uur doorgegeven. Je hoort van ons.

^DK
Webcareteam Arriva

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:23 geantwoord

Ik wacht nog steeds bel mij dan ook
Hoe vaak moet ik mijn nummer vermelden ????
0611502928

Reactie van de melder van de klacht Abuter

2 maanden geleden - Geef mij dan het nummer dan bel ik zelf wel de team manager van Hereveen

Reactie van de melder van de klacht Abuter

2 maanden geleden - Ik heb wel vrij genomen om dit op te lossen

Alle klachten die gemeld zijn door Abuter