Klacht: Buschauffeur kent eigen haltes niet

op 28 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In leiden nam ik 182 en checkte bij de chauffeur of hij langs mijn halte kwam, voor de zekerheid. Hij wist niet waar ik het over had, kende de haltenaam niet, leek de vraag ongewoon te vinden ??) en verwees me naar een ander busnummer!! Geirriteerd ben ik toch ingestapt omdat ik de lijnroute vaag herinner en kwam netjes bij de bewuste halte. Ik heb deze onkunde vaker meegemaakt, ook bij andere busbedrijven. Het geeft mij als klant het idee dat jullie personeel zeer slecht ondersteund word

Gewenste Oplossing:

Een chauffeur hoort zijn haltes te kennen....???????

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 28 september 2017 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Beldman69,

Ai, dat komt dan niet professioneel over inderdaad. Ik stuur je klacht door naar de regio. Onze excuses voor de onduidelijkheid!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Beldman69