Klacht: Buschauffeur Gorinchem oost aso gedrag

op 20 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Buschauffeur rijd zonder te kijken weg bits bijna tegen mijn auto aan terwijl baby in zit. Vervolgens reageer ik boos dat hij beter moet kijken waarop hij begint te bumperkleven en mij uitdaagt om uit te stappen

Zou fijn zijn dat jullie betrouwbare mensen aannemen en dat jullie deze manier waarschuwen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Nan76, Jammer om te lezen dat dit is voorgevallen en de chauffeur niet redelijk was. Excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken vooral met een baby in de auto. Om iets met je klacht te kunnen doen heb ik wel wat meer informatie nodig. Zou je onderstaande nog aan kunnen geven?: - Het lijnnummer, busnummer of kenteken, - In welke plaatst dit is voorgevallen - Tijdstip - Op welke weg of in welke straat en - In welke richting de bus reed Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je klacht intern door in de regio. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:22 geantwoord

Beste Nan76,

Helaas hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij zullen de melding dan ook afsluiten. Indien je toch nog een melding wil maken kun je terecht op onze site om dit formulier in te vullen:

^SH
Webcareteam Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:54 geantwoord

Niks vernomen niks met mijn klacht gedaan

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Hoi Nan76, Er is inderdaad niks met je klacht gedaan. Op 20 september 2017 om 15:48 heb ik je meerdere vragen gesteld en daar heb je helaas geen antwoord op gegeven. Omdat we van jou geen reactie hebben ontvangen hebben wij je klacht nu gesloten. Indien je toch nog een melding wil maken kun je terecht op onze site om dit formulier in te vullen: https://www.arriva.nl/zuidholland/service-contact/contact-met-arriva/contactformulier.htm Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Nan76