Klacht: Buschauffeur erg onaangenaam (Zoetermeer-Leiden, 400, 16:48 halte Stompwijk)

op 08 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva medewerk(st)er,

Door een erg onvriendelijke buschauffeur ben ik gevraagd de bus uit te stappen. Mijn studenten-OV kaart was blijkbaar 1 dag verlopen. Omdat het gaat om de bus van Stompwijk (een afgelegen dorpje) naar Leiden(400), en ik geen ander vervoer had, vroeg ik de buschauffeur of er een andere oplossing mogelijk was. Ik moest immers naar huis kunnen komen. Dit interesseerde de buschauffeur niks, en hij liet de bus dan ook stilstaan tot ik hem zou verlaten.

Ondanks dat regels inderdaad regels zijn, ben ik niet tevreden over de kille behandeling van de buschauffeur van Arriva. Ik dien een klacht in omdat ik hoop dat de betreffende buschauffeur in de toekomst wat klantvriendelijker kan reageren op passagiers.

Tom

Als de buschauffeur Zoetermeer-leiden in de toekomst minder kil op klanten reageert en enig begrip toont voor soortgelijke situaties.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Tom, Niet leuk om te lezen dat je niet vriendelijk te woord bent gestaan door een chauffeur van ons. Ik kan me voorstellen dat je dit niet fijn vindt. Iedereen die met het OV gaat reizen hoort in het bezit te zijn van een geldig vervoersbewijs. Als ik het goed begrijp dan heeft hij je niet de mogelijkheid gegeven om alsnog een kaartje te kopen? Om je klacht intern door te kunnen geven heb ik iets meer informatie nodig. Wanneer is dit voorgevallen? Hoe laat ben je ingestapt en waar ben je ingestapt? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je melding intern door aan de desbetreffende vestiging. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 15 juli 2016 om 06:12 geantwoord

\"Om je klacht intern door te kunnen geven heb ik iets meer informatie nodig.
Wanneer is dit voorgevallen? Hoe laat ben je ingestapt en waar ben je ingestapt? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je melding intern door aan de desbetreffende vestiging.\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door TomOV