Klacht: Buschauffeur die intimiderend is

op 10 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,

Vandaag 10 oktober wilde ik de buslijn 717 om 15:09 naar barendrecht station pakken vanaf de sportpark heerjansdam. De buschauffeur (remco) reed mij voorbij. Ik ben gaan wachte op de bus richting Zwijndrecht die om 15:28 komt. Ik heb gelijk de buschauffeur erop aangesproken dat hij me voorbij reed. De bus chauffeur reageerde gelijk aanvallend waardoor een discussie is geëscaleerd. Ik heb dit eerder meegemaakt met de zelfde chauffeur toen had ik ook een klacht ingediend. Toen destijds wilde hij me aanvallen. Er is toen niks aan de klacht gedaan.
Ik vindbdat hier nu wel wat aan gedaan moet worden. De bus chauffer zei dat hy weigerd om mij nog te kunnen vervoeren in de toekomst. En ik zal me ook niet meer veilig voelen in de bus.

Ik hoop dat hier wat aan gedaan word, want dit is niet de eerste keer.
Alvast bedankt.
Surya Kudussi

Beste arriva,

Ik vund het niet kunnen dat dit soort figuren de bus rijden, die nirt de verantwoordelijkheid nemen van hun eigen fouten.
We zijn mensen we maken allemaal wel eens fouten maar wees dan ook zo oprecht om je fout toe te kunnen geven in plaats van in de aanval te gaan. Het is een volwassen man en hij kan en moet zijn eigen fouten wel in kunnen zien

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 oktober 2017 om 16:38 geantwoord

Beste Skm,

Niet leuk om te lezen dat dit je ervaring is geweest. Zoals je het omschrijft kan ik me voorstellen dat het niet prettig is geweest.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio. Daar zal het verder uitgezocht worden. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

^LH
Arriva Webcareteam

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste SKM, In de regio hebben ze je klacht in behandeling. Zelf geef je aan dat je eerder een klacht hebt doorgegeven, maar geen reactie hebt ontvangen. We willen heel graag weten hoe en langs welke weg je deze klacht hebt gemeld. Zou je dit nog aan kunnen geven zodat we verder kunnen met je klacht? Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Skm