Klacht: Buschauffeur Arriva.

op 13 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Omstreeks 16.18u 13 juli 2016 werden wij op de rotonde bij het hoeksterend in Leeuwarden afgesneden door een bus met kenteken 08-BBN-07. Wij moesten hierdoor plat op de rem.
Wij zaten al op de rotonde en de bus die vanaf de groningerstraatweg kwam reed de rotonde op zonder te kijken. Wij zijn hierdoor erg geschrokken en willen daarom dit voorval melden.
Wij hopen dat u deze klacht serieus neemt en de buschauffeur hierop aanspreekt.

J.P. Lubbering.

Als de buschauffeur op zijn gedrag aangesproken wordt.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste Pasqualle, Niet leuk om te lezen dat jullie woensdag 13 juli omstreeks 16:18 uur afgesneden zijn door een bus. Ik wil er graag intern melding van maken zodat dit besproken kan worden met de buschauffeur. Heb je misschien kunnen zien om welke buslijn het ging? En zou je aan kunnen geven in welke richting de bus reed, was dit richting bijvoorbeeld het station in Leeuwarden of was het in een andere richting? Ik ontvang graag bovenstaande informatie nog van je zodat ik er gericht een melding van maken. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 26 juli 2016 om 09:56 geantwoord

\"Niet leuk om te lezen dat jullie woensdag 13 juli omstreeks 16:18 uur afgesneden zijn door een bus. Ik wil er graag intern melding van maken zodat dit besproken kan worden met de buschauffeur. Heb je misschien kunnen zien om welke buslijn het ging? En zou je aan kunnen geven in welke richting de bus reed, was dit richting bijvoorbeeld het station in Leeuwarden of was het in een andere richting? Ik ontvang graag bovenstaande informatie nog van je zodat ik er gericht een melding van maken.\"

Gevraagde informatie vooralsnog niet ontvangen. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Pasqualle86