Klacht: Buschauffeur

op 12 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zat dus te wachten op de bus van lijn 4172. Nou die bus kwam dus. Je zag dat er bijna niemand in zat , maar toch reed die idioot door terwijl hij de bus makkelijk kon stoppen. Hij stopte al half maar omdat die chauffeur niet kan parkeren is hij gewoon doorgerreden. Ook komt de bus altijd 10+ minuten te laat en kom ik daardoor altijd te laat op school. Als de bus om 7.37 hoort te komen komt hij 8 uur

Als de bus eindelijk een x op tijd is. En als hij stopt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Jessie2705, Wat gek! Dat de bus eerst niet kwam opdagen en vervolgens wel komt opdagen maar niet bij de halte stopt. Was het voor de buschauffeur duidelijk dat je met de bus mee wilde? Dit geef je aan door bijvoorbeeld je hand op te steken. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de regio maar dan heb ik nog iets meer informatie van jou nodig. Lijn 4172 komt mij niet bekend voor, kun je aangeven om welke lijn het precies gaat? Bij welke halte stond te wachten en hoe laat? In welke richting wilde je reizen en heb je deze situatie vandaag ervaren? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 08:54 geantwoord

Beste Jessie2705,

Omdat we geen reactie hebben ontvangen, wordt deze klacht gesloten.

^NT
Webcareteam Arriva