Klacht: buschauffeur

op 26 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

vrijdag avond (26’08’16) om 21:14 kwam bus 5 met het kenteken BXBH64 vanuit de rijnsburgersingel bij het van der werf café uit de straat rijden. ik Giny, kwam samen met een vriendin over de stationsweg gereden. wij hadden nog genoeg ruimte om door te fietsen waar wij ook voorrang hadden toen de genoemde bus vanaf de rechterkant op ons af kwam rijden. de bus zag ons zekerweten maar gaf ineens meer gas waardoor de 2 fietsers voor ons schokken maar er nog wel voorlangs konden fietsen en de stoep op werden gedreven. mijn vriendin daarin tegen kwam er met een flinke bocht nog maar net aan langs. ik zelf werd naar de linker weg gedreven door een toeterende en intimiderend kijkende buschauffeur. ik ben daardoor heel erg geschrokken. natuurlijk wou ik zo snel mogelijk weer naar de rechterbaan, maar de bus bleef op zo een tempo rijden dat dat op geen enkele manier mogelijk was terwijl er van het tegemoet komende verkeer een bus aan kwam rijden. toen reed de bus eindelijk weg en kon ik weer oversteken. ik vind dit niet kunnen en ik ben hierdoor heel erg boos en geschrokken.

als deze buschauffeur hierop word aangesproken en als er meerdere klachten zijn geweest over deze man, dat hij een aantekening krijgt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 27 augustus 2016 om 07:07 geantwoord

Beste Giny,

Niet leuk om te lezen dat jij en je vriendin deze situatie gisteravond hebben ervaren. Begrijpelijk dat jullie geschrokken zijn. Gelukkig kon je nadat de bus uiteindelijk doorgereden is, wel weer op de juiste weghelft komen. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat deze situatie besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ben je inmiddels van de ergste schrik bekomen. Ik hoop dat je in de toekomst zonder zo'n zelfde situatie mee te maken, over kunt steken.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door ginywolff