Klacht: buschauffeur

op 18 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo,

Ik reis elke zaterdag van Roosendaal naar Fijnaart voor mijn werk.
Ik pak dan eerst lijn 111 naar Oud Gaste waar ik vervolgens over moet stappen op lijn 103 naar Fijnaart.

Het is al een paar keer gebeurd dat ik in lijn 111 naar Oud Gastel wel kan inchecken maar als ik mijn overstap maak naar de 103 in Oud Gastel niet meer kan inchecken.
Ik heb hier al contact met jullie over gehad en heb heb een mail ontvangen dat jullie dit voor me uit gaan zoeken.
Hier moet ik helaas wel een paar weken op wachten maar dat begrijp ik.
Ik ben ook zeer tevreden jullie met deze klacht om gaan.

Omdat ik niet kan inchecken en toch elke week naar me werk moet laten buschauffeurs me vaak wel instappen en tonen ze begrip dat het inchecken niet lukt.

zaterdag 9 juli om 8.12 moest ik ook weer werken en dus weer overstappen naar lijn 103. Ook dit keer kon ik niet inchecken. Dit keer mocht ik niet doorlopen maar zou ik een kaartje moeten kopen. Ik was hier niet mee eens ik heb namelijk een studenten ov en automatisch opladen dus zou gewoon met de bus moeten kunnen. Een los kaartje zou dus veel duurder zijn. Ik heb daarom de brief met daarin me klacht en jullie antwoord laten lezen. Vervolgens ging de chauffeur flink tegen me tekeer en ben ik kwaad de bus uit gestapt.

Ik ben toen naar de chauffeur gelopen van lijn 111 (die stond er toevallig nog) Ik heb toen uitgelegd dat ik bij hem niet de bus in mocht en dat ik daar niet kon inchecken terwijl ik bij haar in de bus wel gewoon had ingecheckt.
Vervolgens is ze meegelopen naar de bus en heeft ze mijn probleem nogmaals aan hem uitgelegd.
Ook dit keer ging de chauffeur nog flink tegen me te keer en begreep niet waarom ik kwaad was uitgestapt.
Na een tijdje gepraat te hebben mocht ik toch instappen en heb ik mijn reis kunnen vervolgen.

Ik vind het niet kunnen dat de chauffeur zo tegen me tekeer ging en niet zijn begrip toonde richting mij.

Ik hoop mijn klacht zo voldoende te hebben beschreven en jullie genoeg geïnformeerd te hebben.

Graag zou ik willen dat de buschauffeur die deze rit heeft gereden hierop aangesproken wordt.
En dat er eventueel naar mijn al ingediende klacht over me ov gekeken wordt want ik vind het erg vervelend en snap er helemaal niks van.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Goedenavond Femmie, Uit je bericht begrijp ik dat het inchecken niet wil lukken in de bus van lijn 103 en dat je laatst een minder prettige ervaring hebt gehad. Ik zie dat je op 15 juli weer contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat je melding in behandeling is genomen. Je ontvangt hier binnenkort verder bericht over. De melding aangaande de houding van de chauffeur heb ik doorgestuurd zodat dit kan worden onderzocht door middel van hoor- en wederhoor. Groet, ^JE

Reactie van de melder van de klacht Femke Goorden

10 maanden geleden - Hallo, Heel erg bedankt voor u snelle reactie! Ik ben blij te horen dat jullie het bij de klantensevice hebben kunnen terugvinden. Ik hoop snel van jullie te horen Mvg, Femke Goorden

Arriva

Heeft op 26 juli 2016 om 12:28 geantwoord

Groet,
^JE

(Oplossing in verkeerde veld weggeschreven ^DK)

Alle klachten die gemeld zijn door Femke Goorden