Klacht: Buschauffeur

op 15 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanochted rond 7:30 had ik een dagkaart gekocht bij de buschauffeur.
Vervolgens na 20minuten overgestapt van bus 169 naar bus 187(oegstgeest). (7:50)
na 10 minuten in de bus gezeten te hebben zei de bus chauffer dat ik moest uistappen en hij was ook aardig chagerijnig..
ik moest nog in totaal 2 haltes naar mijn eindbestemming (ITC) maar hij weigerde me om daar heen te brengen dus vroeg ik of ik een ander kaartje mocht kopen en hij zei met een heel erg lullige stem ” dat kost 4 euro.” het leek er meer op dat hij me niet in zijn bus wou en dus ben ik maar gaan lopen vanaf Hazerswoude Driesprong tot Hazerswoude ITC (uigerekend 3,2km)
door dit kwam ik 3 kwartier telaat op mijn stage.

door een betere service naar klanten toe.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 maanden geleden - Beste Dave, Niet leuk om te lezen dat je na 10 minuten en nog 2 haltes te gaan uit de bus moest stappen. Begrijp ik goed dat je overgestapt bent in de bus richting Oegstgeest? Zo ja, zou je nog aan kunnen geven bij welke halte je bent overgestapt? Ik wil er graag intern melding van maken. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 21 juni 2016 om 05:19 geantwoord

\"Niet leuk om te lezen dat je na 10 minuten en nog 2 haltes te gaan uit de bus moest stappen. Begrijp ik goed dat je overgestapt bent in de bus richting Oegstgeest? Zo ja, zou je nog aan kunnen geven bij welke halte je bent overgestapt? Ik wil er graag intern melding van maken.\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Dave1234567