Klacht: Buschaiffeur rijd door omdat de bus “vol” is!

op 06 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus nummer 1323 op lijn 40 op de dag 6 september 2017 om 15:04 is doorgereden omdat de bus “vol” zat. In plaats van te stoppen en de excuses aan te bieden is de meneer gewoon door te rijden. Met de volgende bus heb ik hem uiteindelijk ingehaald en ben ik overgestap om te vragen wat er aan de hand was. De buschauffeur is helemaal gaan schreeuwen op mij: ja als de bus vol is dan is die vol! Niet klantvriendelijk dus. Alsnog ben ik blijven staan in de bus. Medereizigers hebben mij ook gelijk gegeven en vonden de busschauffeur asiociaal! Ik BETAAL hiervoor! Dan wil ik ook met respect behandeld worden.

Wanneer de medewerker onstalgen wordt of ik een vergoeding krijg. Asociaal gedrag accepteer ik niet! Komt er geen goede oplossing verspreid ik het verhaal verder!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste n.coenen, Wat een vervelende situatie heb je vandaag meegemaakt met lijn 40. Ik kijk de rit graag voor je na. Heb je voor mij de halte waar je wilde opstappen en je eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht n.coenen

8 maanden geleden - Halte Douvenrade te Heerlen en eindstop is Sittard Busstation i

Arriva

Heeft op 12 september 2017 om 22:31 geantwoord

Beste n.coenen,

Bij het controleren van openstaande klachten zie ik dat deze klacht nog open staat. Ik zie dat mijn collega je klacht destijds intern doorgestuurd heeft zodat de situatie met de betreffende buschauffeur besproken kan worden. Helaas hebben van het gesprek geen terugkoppeling ontvangen maar weet dat we altijd hoor en wederhoor toepassen. Bij deze plaatsen we een oplossing waarbij de klacht wordt afgesloten.
^JK
Webcareteam

Heeft op 15 september 2017 om 15:00 geantwoord

Ik mis nog de oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door n.coenen