Klacht: Busbestuurder doorrijden bij laten zien van ov. (+~20 min vertraging)

op 05 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

in stond bij de bushalte in balk (van swinderenstraat) ongeveer 15 minuten te wachten en besloot hierna dat de bus niet zou komen opdagen (15 minuten wachten vind ik absurd) en ben dus terug naar huis gegaan (1-2 min weg van bushalte) en ben gaan kijken of de bus nog zou komen opdragen en heb via 9292 gezien dat hij in een minuut zou komen opdagen, toen ben ik terug gerent naar de bushalte en zag ik net de bus voor mij, ik sprinte erachter aan en gelukkig stapte net iemand uit anders had ik de bus compleet gemist, maar blijkbaar had de bushaufeur er geen baat aan dat ik nog in wou stappen. ik klopte op de deur die net aan het dichtgaan was met mijn OV in de hand en bushaufeur keek mij aan en reed gewoon weg.
Dit gebeurde bij bus 47 om 20:05 – 20:25, op 5 october ’17.

dat ik de bus mis is niet verschrikelijk ik wil gewoon graag weten waarom de bus 20 minuten vertraging had, ik wil ook een excuses van de bestuurder of een reden waarom hij doorreed.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 05 oktober 2017 om 21:30 geantwoord

Beste JkmJoe,

Erg jammer om te lezen dat de bus vertraging had en je uiteindelijk ook nog eens heeft laten staan. Ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt.

Ik zie dat de chauffeur in zijn voorgaande rit vertraging heeft opgelopen ivm de drukte op de weg. Daardoor is hij te laat aan deze rit begonnen. Uiteraard is dit geen reden om je niet mee te nemen. Je klacht heb ik dan ook meteen intern doorgegeven in de regio. Daar zal het verder opgepakt en besproken worden met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers.

Helaas kan ik geen persoonlijke excuses voor je regelen want onze chauffeurs handelen geen berichten af via internet. Ondanks dat, wil ik je wel oprecht onze excuses aanbieden voor wat er is voorgevallen vanavond.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland, WhatsApp via +31 629575686 of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door JkmJoe