Klacht: Bus zag me en reed door terwijl ik duidelijk zwaaide

op 23 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedenavond,

Vandaag, op woensdag 23 augustus stond ik te wachten bij de bushalte Lijnbaanweg te Noordwijk, richting Leiden Centraal. Dus bus zou om 20:18 arriveren maar had 10 minuten vertraging. Na 10 minuten gewacht te hebben kwam dus bus aanrijden, en ik zwaaide naar de buschauffeur. Deze maakte aanstalten om te stoppen, maar toen ik me omdraaide in m’n tas te pakken zag ik dat de chauffeur doorreed. Toen ik de chauffeur aankeek om verhaal te halen zag ik dat hij mij spottend zwaaiend nadeed. Ik vind dit ongehoord gedrag. Gister is op dezelfde halte de bus doorgereden omdat hij me niet zag, en ditmaal zwaaide ik in de ogen van de buschauffeur te veel. Bespottelijk en onrechtvaardig.

Wanneer de chauffeur in kwestie is aangesproken op zijn gedrag en hierbij op de vingers getikt wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste PimPaddenburg, Uit jouw reactie begrijp ik dat de bus je voorbij is gereden ondanks dat je aan gaf mee te willen met de bus. Kun je ons vertellen om welke lijn het gaat zodat we je klacht in behandeling kunnen nemen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 12 september 2017 om 22:07 geantwoord

Beste PimPaddenburg,

Beste Jan-Arnold,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door PimPaddenburg