Klacht: Bus weg

op 19 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het is al een paar keer gebeurd dat ik vanuit Sittard na geleen busstation ga en dat ik de bus moet pakken richting hulsberg lijn 54 en dat die dan al weg is omdat die andere bus te laat is. Ik vind dit erg vervelend heb nu net drie weken school en het is al 3 keren voor gekomen dat de bussen niet op elkaar wachten we moesten met drie man overstappen hoop dat er wat aan gedaan word.

Nu dus niet.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 september 2017 om 07:07 geantwoord

Beste Conny lucassen,

Ai! Balen dat je de overstap al een aantal keer niet hebt kunnen halen. Wanneer je graag een overstap wilt maken, wil ik je als tip meegeven om dit bij de buschauffeur te melden. Je kunt bij de buschauffeur van de ene bus aangeven dat je graag een overstap wilt maken, deze buschauffeur kan de buschauffeur van de bus waar je vervolgens mee wilt reizen van de overstap op de hoogte stellen. Hopelijk kan de buschauffeur even op de overstap wachten. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd!

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Conny lucassen