Klacht: bus was veels te laat

op 21 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik was aan het wachten bij den sliem op de 72 die 9:42 zou komen. kom de bus meer dan 15 minuten te laat waardoor ik ervan uitging dat de bus niet meer kwam. moest mijn vader mij brengen omdat ik niet te laat kon komen. Dit is niet de eerste keer dat mij dit is overkomen dus doe hier wat aan arriva!!!!

Gewenste Oplossing:

als de bussen op tijd rijden. niet dat ze tevroeg weggaan of veels te laat aankomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 december 2017 om 13:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Martijn121,

Dat is niet zo mooi om te lezen. Ik begrijp uit je klacht dat de bus niet is geweest. Gelukkig kon deze keer je vader je brengen. Ik stuur je klacht door naar de regio.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^Jimmy
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door martijn121