Klacht: Bus was te vroeg daardoor gemist

op 14 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn vriend ging zaterdag 14-10-17 naar huis met de bus naar Zaltbommel vanaf Ammerzoden om de trein te halen van 20:33. Hij ging van mijn huis weg om 20:20 en vanaf mijn huis zie je de bus langskomen dus hij was zeker niet telaat. Hij heeft gewacht tot 20:50 en is toen teruggekomen. Dit is al eerder gebeurd maar hij stond er al en de bus Reed door omdat hij niet wist dat hij zijn hand moest uitsteken. Ik vind dit slechte service aangezien de bus chauffeur hem aankeek. En deze keer was hij er ruim optijd.

Als de bus gewoon wacht tot de tijd dat hij aangeeft dat hij er is. Of het een geeft als hij er eerder is dan verwacht

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 jaren geleden - Beste S.iersel1, Wat vervelend om te lezen dat je dit hebt ervaren. Om je klacht in behandeling te nemen heb ik aanvullende informatie nodig. Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik de klacht verder in behandeling nemen. Graag ontvang ik de volgende gegevens: - lijnnummer van de bus - halte waar hij wilde instappen - halte waar hij wilde uitstappen - tijdstip van instappen Met vriendelijke groet, ^JP Webcareteam Arriva

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 09:25 geantwoord

Beste S.iersel1,

Omdat we geen reactie hebben ontvangen, wordt deze klacht gesloten.

^NT
Webcareteam Arriva