Klacht: Bus vol

op 13 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere keren in de week moet ik om 7.35 de bus hebben, het gaat hier om lijn 80. 9 van de 10 keer zit de bus ‘vol’. Dan kunnen ik en mijn dorpsgenoten niet mee met de bus en moeten we maar uitzoeken hoe we op school komen. Ik ben diep teleurgesteld in Arriva! Dit zou niet mogen gebeuren!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er een extra bus rijd, zodat ik en mijn dorpsgenoten op alle tijden mee kunnen met de bus

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 06:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Michelle,

Jammer om te lezen dat de bus vaak vol zit waardoor er niemand meer mee kan. Ik heb het gemeld in de regio en ik hoop dat je snel verbetering merkt.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door michellewismans11