Klacht: Bus vervalt

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bus van Doetinchem naar Gendringen (bus 28) is vandaag om 14:16 uur niet komen opdagen. Daardoor moesten meer dan 30 mensen buiten in de kou, regen en harde wind op de volgende bus wachten, deze kwam om 14:46 uur.

Dat op het moment dat het duidelijk wordt dat er een bus vervalt, er een andere bus wordt geregeld die deze dienst kan overnemen. Of dat er wordT omgeroepen of ergens staat dat deze bus vervalt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 19:51 geantwoord

Beste rheavanniersen,

Niet leuk om te lezen dat lijn 28 vandaag niet heeft gereden om 14:16 uur.
Begrijpelijk dat je hiervan baalt en helemaal tijdens het koude weer.

Ik heb het uitgezocht. Helaas is de bus vanmiddag komen te vervallen omdat de bus defect was. Helaas hebben we niet een garage vol met reservebussen en is een andere bus inzetten niet altijd een optie.

Uiteraard snap ik dat het niet fijn is dat het nergens wordt aangegeven. Normaal gesproken is wordt uitval van ritten wel aangegeven in de reisplanner. Je klacht over de communicatie hierover heb ik intern doorgegeven aan de desbetreffende afdeling.

Excuses voor het ervaren ongemak!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

Lina
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door rheavanniersen