Klacht: Bus vervallen

op 05 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus 143 naar Reusel. Ik had een afspraak in het ziekenhuis. Door dat de bus is komen te vervallen moest ik op het laatste moment mijn afspraak afzeggen! En nu moet ik dus wachten tot ik opnieuw een afspraak heb.
Ik keek thuis op de 9292 app en er stond nog niks dat de bus was komen vervallen.
Ik sta bij de bushalte en kijk op de app hoelang ik nog moest wachten op de bus, staat er dat ie is komen te vervallen. Ik vind dit erg vervelend!!

Gewenste Oplossing:

Als de bussen gewoon rijden en optijd!
Contact op genomen met 9292 maar ik werd er niks wijzer van!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 05 augustus 2016 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Chantal,

Uit je bericht begrijp ik dat je door een vervallen buslijn een afspraak in het ziekenhuis hebt moeten afzeggen. Dit is uiteraard erg onprettig. Wij doen ons uiterste best om alle trajecten en routes zo nauwkeurig mogelijk te rijden. Helaas kan het voorkomen dat er door omstandigheden een vertraging ontstaat, of een lijn tijdelijk geheel niet gereden kan worden.

Ik bied je mijn oprechte excuses aan voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,
^NT
Arriva Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal2489