Klacht: Bus vertrekt te vroeg op het station

op 27 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik kwam 1 minuut eerder aan als wat mijn aansluiting volgens schema zou komen. Maar net op het moment dat ik aan kom zie ik hem wegrijde. Dit is nu al meerdere keren gebeurt, vaker zelfs 2 a 3 keer per week.

Wanneer het opgelost is...

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste IetsCreatiefs, Niet leuk om te lezen dat een aansluiting hebt gemist vanwege te vroeg vertrekken. Helaas is mijn glazen bol vandaag gesneuveld ;). Heb je daarom misschien iets meer informatie voor mij? Ik zou graag willen weten of het gaat om de bus of de trein die te vroeg is vertrokken, welke plaats, vertrektijd, lijnnummer (als het om een bus gaat) en in welke richting wou je reizen? Op de vraag waarom er zoveel persoonlijke gegevens nodig zijn heb ik helaas geen antwoord. Dit is een forum is in het beheer van Klacht.nl en niet van Arriva. Wellicht zou je deze vraag aan Klacht.nl zelf kunnen stellen. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 07 juli 2017 om 14:54 geantwoord

Beste IetsCreatiefs,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door IetsCreatiefs