Klacht: Bus vertrekt te vroeg (bus 70 transferium ’s Hertogenbosch)

op 27 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Transferiumbus 70 (de Vliert- ’s Hertogenbosch)
is vandaag, 27 oktober 2017, vertrokken voor zijn tijd!!
Ondanks dat de buschauffeur mij ziet aan komen rennen is hij dus 2 minuten (09:58 i.p.v 10:00 uur) voor het rijschema gewoon vertrokken vanaf de opstapplaats de Vliert! Hierdoor ga ik een afspraak mislopen.
Ik was dus op tijd, maar de buschauffeur besloot zelf dus om eerder weg te rijden!

Bus op tijd laten vertrekken.
Je betaald inmiddels meer dan genoeg €4,00 voor het parkeren en transfer naar de stad!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 oktober 2017 om 10:23 geantwoord

Beste Inge Hoek,

Wij begrijpen uit jouw reactie dat jouw bus te vroeg is vertrokken volgens de tijd die in de dienstregeling bij de Vliert staat. Jouw reactie over lijn 70 hebben wij doorgestuurd naar de vestigingsmanager en die geeft het volgende aan.

Al onze bussen zijn uitgerust met een GPS gestuurd systeem dat registreert hoe laat de bus rijdt en bij welke haltes hij is gestopt. Zo kunnen wij zien welke bussen te vroeg of met vertraging hebben gereden, als blijkt dat jouw bus inderdaad te vroeg is geweest dan wordt dit besproken om deze situaties in de toekomst te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak wat je hierdoor hebt ondervonden.

^SH
Webcare Arriva