Klacht: bus vertrekt te vroeg

op 01 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bus bij 29 sept 18:02 is voor 18:00 uur vetrokken. Bus dus gemist!!

Gewenste Oplossing:

Bus dient op tijd te vertrekken en niet te vroeg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Heeft op 01 oktober 2016 om 17:06 geantwoord

Het gaat in deze om lijn 388 (Utrecht CS - station Dordrecht). Uiteraard kan een bus onder invloed van verkeer altijd net iets eerder of later aankomen dan gepland. Hier gaat het echter om de 'starthalte' en geen 'tussenhalte'. Volgens mij dient de bus dan in ieder geval te vertrekken volgens dienstregeling. Ook ben ik van mening dat een bus bij tussenhaltes niet te vroeg dient te vertrekken. Zeker indien de frequentie van de lijndienst laag is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 01 oktober 2016 om 17:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor je reactie.

Ik begrijp je punt. Ik heb je klacht over het te vroeg vertrekken van lijn 388 intern doorgegeven in de regio. Uiteraard is te vroeg vertrekken niet de bedoeling. Excuses hiervoor. In sommige gevallen kan het voorkomen dat een bus vertraging heeft opgelopen in zijn voorgaande rit. Daardoor kan het gebeuren dat de bus te laat vertrekt vanaf het startpunt.

Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak van gisteren.

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door jeanettebreek@hotmail.com